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Pedidos y compras

Según la opción de envío que hayas seleccionado al finalizar la compra, te enviaremos un enlace de seguimiento por correo electrónico una vez enviado tu pedido.

Sigue este enlace para consultar el estado de tu pedido. También podemos enviarte notificaciones sobre cualquier actualización importante relacionada con tu pedido; solo asegúrate de haber activado las notificaciones.

¿Cambiaste de opinión o te equivocaste de dirección al pagar? No te preocupes, a todos nos ha pasado. Siempre que tu pedido no se haya procesado ni enviado, puedes modificarlo.

Primero, abre tu pedido. Si realizaste el pedido con la sesión iniciada, inicia sesión y selecciona «Tu cuenta» en el menú desplegable debajo de tu nombre de usuario. En la página de tu cuenta, selecciona «Pedidos» a la izquierda y busca el pedido que quieres actualizar en tu historial de pedidos.

Cancelar su pedido es lo último que queremos hacer, pero en algunas situaciones, la cancelación es la mejor opción para ahorrarle tiempo y dinero. Si su pedido se cancela, no se le cobrará. Obtenga más información sobre las retenciones de autorización.

Las razones más comunes por las que se puede cancelar un pedido son:

Límites en las cantidades disponibles
El artículo está agotado
Errores de precio u otros errores en el anuncio
Nuestro departamento de Crédito y Prevención de Fraude necesita información adicional
Transportista o método de envío no disponible
Uso de una versión antigua del navegador o la aplicación que ya no es compatible
Le enviaremos un correo electrónico si se cancela alguna parte de su pedido o si necesitamos más información para procesarlo.

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Desde una perspectiva de marketing, la buena noticia es que el proceso de conseguir tu primer cliente es el mismo que el de conseguir el centésimo. Sin embargo, para que el tráfico genere ventas y ganancias, existen algunos requisitos esenciales para garantizar que el tráfico convierta y que el costo sea sostenible. 

Incluye uno en la caja de envío original.
Usa la plataforma en la nube.
Integra la herramienta de devoluciones en tu sitio web.
Permite que los clientes impriman el suyo.

Cuenta

Si olvida la contraseña de su computadora, correo electrónico o redes sociales, puede restablecerla directamente a través del sistema o la aplicación que esté usando. En la mayoría de los casos, puede restablecerla respondiendo a una serie de preguntas de seguridad o solicitando un correo electrónico con un enlace para restablecerla.

In the event you forget a password for your computer, email, or social media accounts, you can reset your password directly through the system or application you’re using. In most cases, you can reset your password by answering a series of security questions or by requesting an email that contains a password reset link.

To change your password if you’re already logged in:
Click account in the top right of Facebook.
Select Settings and privacy, then click Settings.
Click Security and login.
Click Edit next to Change password.
Enter your current password and new password.
Click Save Changes.

You can cancel your account at any time during your paid subscription.

Trial users don’t need to do anything! You can continue to use your account until the end of the trial. After that, as long as you don’t upgrade, your account will be closed.

If you want to stop your trial early, follow the steps below for paying users.

As a reminder, no credit card information was taken when you signed up for the free trial.

es y reembolsos
Devoluciones y reembolsos

After submitting your return, please allow at least 2-3 weeks of processing time before checking your refund status.

With some returns, like heavy or bulky items, specialized return methods or delivery companies can help. In these cases, after you start your return on the “Order History” page, you get more instructions.. If you don’t automatically receive a return label, our team or the seller’s support team contacts you.

Return policies are the rules retail merchants establish to manage the process by which customers return or exchange unwanted or defective merchandise that they have purchased previously. Return policies are an extension of the customer service retailers provide; they tend to be fairly liberal as a consequence.

Envío y seguimiento

They say nothing is free in life—even “free shipping.” That’s because, even if you offer free shipping, someone has to pay for it. Usually, that’s going to be you, the business owner!

At this time, we can’t change your delivery address once the order has been processed. If your order hasn’t been processed yet, you can file a cancellation request. Then, you can place a new order with the correct address.

f your order hasn’t arrived by the expected delivery date, you can check the website to see the current status of your order here.

Please note: The expected shipping times for orders outside of the UK and ROI, do not take into account possible delays if your parcel is held up in customs. We would ask you to allow 21 days from order to receive your item(s), prior to further investigation.

If you’ve ordered during one of our sales it gets pretty busy, so your delivery might take a little longer to get to you.

You can use our Postcode Checker. We’ll instantly be able to tell you if we deliver to your postcode.

Why don’t Shop deliver to me?

We’re always expanding our delivery area, and hope to be in your area soon! Please register with us, so we can email you as soon as we start delivering to your address.

Tarifas y facturación

Depending on the industry, workplace and role, employers pay their employees on a variety of schedules. Having a regular paycheck allows you to have a continuous stream of money coming into your bank account to pay for household and personal expenses. Knowing when you’ll get paid is important so you can create a budget for your regular expenses and save for big purchases.

Payment Options:

  • Cash.
  • Checks.
  • Debit cards.
  • Credit cards.
  • Mobile payments.
  • Electronic bank transfers.

Otro

Before you start troubleshooting why you aren’t receiving any app notifications, always confirm you’re connected to at least one network (cellular or Wi-Fi) and have an internet connection. Open your mobile browser and try to search Google for anything

From a marketing perspective, the good news is the process of getting your first customer versus your one hundredth is the same. But for traffic to successfully result in sales and profit, there are some essential prerequisites to ensure that traffic converts and the cost is sustainable. You should be asking yourself

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Your Seller Feedback Score is simply the percentage of positive feedback you have received over a specific period of time.

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